YYYYAO :)

Om man har tråkigt...
Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. Gör likadant på varje fråga. "
Skriv också vem du fick smset ifrån

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Haha nej..

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

HAHAHAHAHAHAHHA

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

A du kan väl göra mig äran

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Sajjk att du gör de


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Haha :) vart tränar du då? haha


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Hahahaha som mig :) nån dag blir du som mig ..

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Ribby 1 :P


8. Vad vill du höra mest av allt?

Haha ägd, HAHAHAHA . gå hem

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Okej varför messar han dig och frågar de? fett jävla dum :S

10. Din romantiska replik?

Vilka är du med då :P

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Har vaknat nu :)




sHyyyyyz, sov hos lawin igår , han fick sin tröja men ja va sur på han för han mötte mig aldrig,
han e lite gay.. :) Han blev glad för tröjan höhö

han vågar inte visa sig. höhö men han har på sig tröjan iaf :)


& idag iallafall så skjutsade souma hem mig ( lawins morsa ) sen så
gick ja till skolan, i tid :), FÖR tidigt.. en timme för tidigt märkte jag när
klassen inte va där sen så va AHMET ( ja ahmet nu skriver ja om dig )
så snäll o skrev Haha ägd HAHAHAHA. Gå hem , men de gjorde ja inte :)
sen idrott :D ja tog 15 kg i bänkpress e fett stolt.. o ahmet skryter att han tar
60 men d tror ja inte på så han kan suga nånting :)

Sen slapp vi sista lektionen, sen va ja på öppet hus me rebecka, ska bli
målare you know ;) , vi åkte upp i typ en kran 30 m högt, ja o rebecka höll på dö
hon sa Mickaela vad du än gör kolla inte ner nu, ja som e dum kollar ner o skakar
hela den där vagnen vi står i så rebecka börjar skrika

 
Sexigt jag ritar förresten, d går att klicka så d förstoras..



Inte för o skryta eller så.. Men David Beckham älskar mig så jävla mkt
att han faktiskt tatuerat in mig på sin mage..


Och förresten, Ahmet är KEFFFFFFFFFFFFFFF :) & en till sak, min bror fyllde 22 igår :)


PEACE! / MiiiQQQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se