playstation 3

Shyz! Sitter här och laddade precis hem två filmer,
" Wieners "
wi


 " Klassfesten "
gh




Vet inte om dom är bra, får se sen höhö. .:)

Idag har jag varit i skolan, började halv tio imorse
och fick faktiskt bra beröm på matten som ja egentligen suger på.. :)
På hemkunskapen idag så skulle vi egentligen haft prov
men eftersom Lena glömde att ge oss lapparna förra gången
fick de bli till nästa måndag ist :)
Sen fick felix nåt fel i sitt huvud och min lärare frank satt och åt
då tog Felix ett ägg och smällde den rakt i Frank's huvud..
OCH TRO MIG de blev precis som på Tom & Jerry hans ansikte blev helt
rött typ stegvis o Felix blev så jääääävla rädd.. de var meningen att de
skulle vara ett skämt, men aah.. frank fick damp o putta ner felix
på golvet och pallar inte berätta resten, men stämningen, OUFF ,,, säger ja bara..

Ajuste rebecca är arg på mig, hon vägrar prata med mig
men kan faktiskt erkänna att ja va fitti
ja sa att ja skulle på internatskola i sex månader den 7 januari
& fan va hon blev ledsen, FÖRLÅÅÅÅÅÅT HABIBIIIIIIIIII!!!!!!<3<3<3<3<3

bebi
Du e de bästa som hänt mig lovar dig det,
vet de va ett fett fittit skämt & ja SKÄÄÄÄMS!
älskar dig mest baby, forever you and me.

Juste sen har Lawin precis köpt playstation 3
ps3
Han köpte i svart, ja skulle köpt i silver
mkt snyggare höhöhööhöh :):):):):):):dfjsgh
har damp vene vf :)
grattis iaf baby
♥♥♥♥♥♥


Dagens Middag: Spaghetti & mammas hemmagjorda pannbiffar, göttii
Dagens låt : Live your life med T.I. feat Rihanna

Nu ska ja tagga, Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeya!
PEACE! MiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se