sunshiiine

Shyyz! Vaknade nyss somnade rätt tidigt igår medans ja kolla på en film. :)
Gick till spegeln och fick en chock, hade ju klippt mig.. hahaha
glömmer under natten när ja har färgat håret / klippt mig
sär jag är :)
Tog nyss en cigg på balkongen och satt o lyssna på ljudet av
förbipassande bilar.. så fint ljud :) sajjjjjjjjk..

Idag ska ja nog inte göra nåt speciellt eftersom ja
måste va hemma för o vila skiiittråkigt, fast slipper iaf skolan :)
Fick en kommentar om att estestiska programmet inte är så bra
skitsamma ja blir nog målare istället! haha

SSSSSSSSTÖR mig så mkt på mina cp högtalare som katterna har bitit
på sladdeeeeen, om nån ens rör sladden efter ja har lagt dom perfekt
så ljudet försvinner lite får ja fliiiippp o denne person åker direkt ut
ur my rooom :) men nu gjorde ja samma sak själv, men ljudet funkar lite ..
de försvinner & kmr tbx..  Efter kebaben igår e ja fortfarande mätt
o de e inte normalt.. drack ingem xray igår kväll iallafall :D stolt i am over myself..

Nu kurrar min mage, ska sätta på en film & ta en macka :)

Aaa juste hahaha läste att Beyoncé hade Justin timberlake
som bakgrunds dansare,


HAAAAAHAHAHAHAHA
va ful.. JT har aldrig
varit snygg i mina ögon iallafall..




PEAAAAAACE / MiiiQQQa

Kommentarer
Postat av: Vanessa

HAHA aa han ser ju ut och passa in där som bakgrundsdansare där xD

2008-11-19 @ 20:22:08
URL: http://vanessa.hammarhorn.se/
Postat av: Julians

Haha jo eller hur!

2008-11-20 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se