ny frisyr och CHRIS BROWN!!!!!!

Mickaany.blogg.se säger (20:33):

mitt liv e utsuget

Rebecca säger (20:33):

va vrf?

Rebecca säger (20:33):

utsuget?

Mickaany.blogg.se säger (20:33):

typ

Mickaany.blogg.se säger (20:33):

har du sett harry potter? när dom dära demonerna suger ut harry massa saker

Rebecca säger (20:33):

hahahahha nej

Mickaany.blogg.se säger (20:34):

nej, men så känner jag just nu.. e dödstrött

Rebecca säger (20:34):

haha bebis

Och ja känner mig som en bebis också..
Va hos läkaren idag.. har inte sovit sen klockan
11 igår kväll och shit asså.. smärtan slog till, beställde tid
och gick dit med mamma, en ny urinvägsinfektion, äääääckligt o skabbigt!
sist fick ja njurbäckeniflm. så risk för de igen, fick medicin mot de + hostmedicin,
ska vara hemma nu onsdag torsdag kanske fredag, skööönt..
vill bara sova nu är så äckligt trött.. efter läkaren så gick ja o mamma
o köpte en varsin god grov macka på typ kaffebönan hahaha skitgoda o billiga
va dom iallafall, köpte en cocosboll till de, alltsammans gick på 30 kr :)

Dagens frukost va iallafall grym, har inte ätit en stor frukost på typ 5555 år :)

Två ostfrallor med gurka & grillkrydda, en omelett med paprika o grillkrydda, dricka.. xray såklart!


Mackan från kaffebönan( HAHA ), tog me mig hem, fyra xray såklart, like everyday! ;)



Slutade jobbet idag!
sa faktiskt upp mig! Trodde inte ja skulle våga
men jaja.. dom sa att dom har en plats ledig om
ja vill komma tillbaka nångång.. kanske, men helst kanske inte.. :)
Ska försöka skaffa ett nytt :) hehe,
Rebecca kom till mig efter skolan, vi hämtade min lillesyster på dagis
och sen gick ja och klippte mig! Ett år sedan!
va rätt nervös
försöker ta en normal bild men eftersom ja ser ut som harry
potter när dom suger ur han och att eftersom ja känner mig
som han blir bilderna bara keffa


ush o blä, ser ut som ja inte har nån hals..!


DAGENS VIKTIGASTE, REBECCA & JAG HAR PRECIS BOKAT
BILJETTER TILL CHRIS BROWN'S KONSERT DEN 23/1,
NU ÄRE SPIIIIIIIIIIIIIKAT!


I'TS GONNA BE A NIGHT TO REMEMBER BABYGIRL!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej , haft en bra tisdag?

2008-11-19 @ 00:18:17
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

vill också se honom !! :(

2008-11-19 @ 11:07:46
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se