Tingeling

shyz, rebecca va nyss här hon skulle hämta sin väska, sen tyckte hon ja va lite
mobbad när ja satte på tingeling, den dära nya filmen men sen när ja
gick o rökte o kom tbx så satt hon själv o kolla på den :), hon skulle ladda
hem den när hon kom hem, den där tjejen e lite störd.. eller rätt mycket faktiskt

bara druckit en xray och har inga pengar o ingen ork att gå o handla
nya ändå.. idag ska tydligen min storebror komma o hälsa på, plus att rebecka 
thelin i min klass kom o lämna över massa läxor. fullt upp ikväll alltså, plus att de
är matteprov imorgon, tråkigt kan inte ett shit så lika bra att skriva dit ig på en gång , danke :)..


Me and babysisz i love you honey..



Sitter o väntar tills att hon, ( systern ) ska komma hem o tjata tills hon grinar så hon
får spela på cartoon, sen så kommer min lillebror o börjar bråka med henne för att
han ska spela, sen blir han sur på mig för att jag säger att hon frågade först, sen kommer
mamma in och blir skitsur så blir de bråk like everyday, sen blir vi sams .. kortfattat!



Dagens låt :
Kaye Styles Feat. Dollarman - Ganjaman (tyyng)
Dagens Middag : Äggstanning ( tror de stavas så )


PPPPPPPPPPEACE LOVE N RESPECT / MiiiiiiiiiQQQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se