pic's n löööw

shhhhhhhuz, vakna typ för en timme sen haha de blev sent igår för mig & rebecca,
vi tog cp bilder iallafall..  alla bilder e klickbara :) just so u know
 
bejb
Bebis rebeca,
cp
Rebeca & jag i sängen, hahahah
ahhaahh
HAHAHAHA JAG
fatso
tjockisen själv på natten, haha
ballish
jag, leker lite ball sådära ;)
ahahahah
hah FYFAN VA ÄCKLIG ja ser ut
kiss
rebeca n micha, kiss baby!
wie
aaw.. i smile fo life..


De tusen till bilder men vissa skäms man över.. hahaahah
aja men idag ska ja va barnvakt iaf, skulle ha klippt mig men de tydligen fullt
överallt.. hatar att klippa mig d snart exakt ett år sen ja klippte mig
( håller räkning )
om 8 dagar är de!, för om 9 dagar är de ett år för mig & lawin
e så glaaaaaaaad! :D
men cpet har råkat klämt sin mobil i bildörren så den gick sönder idag haha..
( nästan som elin fast hon klämde i balkongdörren.. )
nu ska ja gå & kolla på rasten på disneychannel
& dricka xray!, är beroende dricker typ 4 om dagen haha,

seyyyyyyyyya Peace! / miiiiiiiQQQQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se