pic's ! hahaha

bebi
Äkta kärlek mina damer & herrar :)

En bild från igår haha älskar dig bebis ..

sexy
Alla kom inte med hahaha,
Längst åt vänster har vi då rebecka som är en död hora ( ? )
Brevid henne Elin, en vampyr ahaha
Tror madde oxå är de :D, jag är en död Mimmi
Och högst upp har vi rebecca, the sexy devil


hotties
Rebecka och jag, leker lite sexiga sådära.. HAHA
haha
HAHAHA såklart så ska ja alltid vara med på bilderna..
psyk
Madde & rebecka , lite störda tjejer de dära :) haha <3
wiii
Elin och Mikaela, hahaha mobbade som vi är
körde vi snurra flaskan ' sanning eller konka '

wiiie
Emma, Elin och Madde, i mitten har vi födelsedagsungen ;)
HAHAH sexy
Jag, Lawin Emma och Elin, lite problem i huvudet har vi :) hahaha
kärlek
Sist men inte minst, Rebecca och jag!

Resten av bilderna är helt fuckade hahahaha men dom är va tyngaste
Seeyyaaa! / MiiiiiiiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se