Julian King

Kolla precis igenom en FRIDA tidning jag hade på min låda för att se
om man kunde va typ statist eller nåt i en film, det fanns de men nästan
alla sidor kostade pengar eller så verkade dom grovt oseriösa, asså
det skulle vara så jävla kul att vara statist i en film, haha..
& nyss läste jag att Jennifer Hudson 's systerson Julian King är död.

Oscarsvinnaren Jennifer Hudson har nu tvingats identifiera sin systerson.
– Det är han, sa stjärnan när hon fick se kroppen. 7-åringen Julian King har skjutits till döds med flera skott.
Pojkens kropp hittades i baksätet på en vit stadsjeep i västra Chicago under måndagsmorgonen.
– Det är chockerande. Det är overkligt. Vi har bett för att det inte skulle sluta så här.
Vi vet att det är verklighet nu, men det är fortfarande chockerande, säger prästen Krista Alston, kusin till Jennifer.
Källa: Aftonbladet


..
Minnesstund för Julian King 7 år.
king
Julian King


SVÄR BLIR SKITSUR NÄR JA LÄSER DE HÄR!
Hur fuuuck kan man döda en pojke som bara är sju år?
Han har inte ens hunnit leva nånting av sitt liv,
Om de här hade varit nån i min släkt
ja skulle leta reda på personen och DÖDA honom med mina
händer, speciellt om min mamma och bror också blev dödade.
FUCK ALLA MÖRDARE NO LIFE SÄGER JA BARA!


asså blir så ledsen bara av att se bilden .. tänker på min lillebror
asså shiit .. pallar inte ska kolla film nu & bara chilla, kanske somna till
den oxå.

peace .. / MiiQa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se