happy b-day sisz!

shuuuuz, skrev inget igår ( tror jag , ) men va på kefft humör.
Försov mig som vanligt & kom till skolan.
Men då hade vi såklart 2 timmars lunch så jag kunde ju egentligen sovit längre höhö..
efter skolan gick ja & jobba ( ush ) och sen vid åtta på kvällen gick ja bara hem
och sen blev de tjafs, pallar inte gå in på detaljer men mötte en tjej kl typ 1 igår kväll
& hon va ' inte rädd ' sajksajksajksajksajksajksajk!!!!!!

& idag försov jag mig igen!!! Ända till klockan 1 på eftermiddagen
men .. ja har faktiskt börjat fått halsfluss så jag skyller ifrån mig på de :)

Sen fyller min lillesyster år! Grattis babyyyy, nu äru 6 år gammal :)! lil & big
Bilden är från igår :)

Aja, har inte köpt nånting till henne än men hon ska väl
ha sitt årliga kalas snart när alla ungar kmr.............. ..
Då ska ja köpa nåt fint :).
Hon va hemma hos sin kompis idag så ja & mamma passa på o baka en tårta,
de blev med chokladmousse o vaniljkräm med strössel o bananer, ( jag tycker inte om de där .. )
Sen kom patric o virre som vanligt o gav saga ett halsband sen fick saga spela på
min dator, www.cartoonnetwork.com och barbie.com
hahahahah hon va skitglad. sötis ..
Sola precis solarium me rebecca, de va tusen år sen sist ,!

Dagens Middag : Pyttipanna med köttbullar ( blä )
Dagens Låt : Outlandish med Aischa, ( hörde den när ja sola ) Gammal men bra ;)

PEACE! / miiiiiQaaaa

Kommentarer
Postat av: jenka

söta :)

2008-11-13 @ 14:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se