Första advent :)

Skriver inte så långt idag, för mina syskon ligger i mitt rum o ska sova här,
dom kollar på pippi långstrump ;) , Idag åkte vi till haninge till min farmor o låtsas
farfar, L-farfar fyllde 60 så de va väl nice.. eller aa ja satt vid datan o tyckte inte om maten
så viktor och jag fick en 100 lapp o åt på donken hehehe , göttgött
Lördags så blev ja o rebecca barnvakt again, gick ut med Isak i barnvagnen tills han
somnade, folk kolla snett på mig dom trodde ja va en kaos mamma på riktigt


Me and Isak, in the bearnvajgn.. tror den e klickbar hehe

Isak inne på affären, söt

HAHAHAHA ja ser ut som en tönt, skönheten & odjuret :)

Me framför the datan, ser lite konstig ut like usual hehehhöhöhihiahha

Vi fika när vi kom hem, jag mamma saga och viktor, jag sjöng för dom
o mamma sa att ja är skadad, hon är snäll hon, viktor va också skadad och
saga också.. vi älskar verkligen varandra i denna familj,

Fan va fint ja gjorde de..


- V3dat < | håller på med provet !! säger (21:22):
hur skriver man förritiden ?
† MiQaela säger (21:22):
förr i tiden ?
- V3dat < | håller på med provet !! säger (21:22):
lol
- V3dat < | håller på med provet !! säger (21:22):
tack
† MiQaela säger (21:22):
hahaha ig, varsågod


hahaha har ig kompisar tyvärr.. :)

& ahmet är lika störd som vanligt, men man can't blame him,
kolla på han ? Han är ju rätt mobbad, ta inte illa upp ..


Näääää nu ska ja tagga , ska röka lite o sådär sen chilla.. ska sova snart
PEACE! / MiiiiiiQa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAH!! MICKAELA E BÄST!<3

2008-11-30 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se