hej igen

Hej igen :)
Haha har färgat mitt hår blont, tre gånger har de blivit från mörk brunt till blont.
Alla säger att jag passar bättre med brunt hår men jag har ingen aning själv vad tycker ni?

image5image6
                               BLONDIN                            VS                                         BRUNETT

avgör själva haha..

Juste sen har jag och min älskling firat 6 månader, vi var helt ensamma hemma och hade jättemysigt, min present till honom var rätt svår, ärligt talat tror jag att det är mycket, mycket lättare att hitta presenter till tjejer på årsdagar och alla hjärtans dag och sånt. Men det blev iallafall ett par shorts , ett par basket shorts ( dom va rätt dyra.. ) och örhängen, man kunde inte köpa dom en och en utan man var tvungen att köpa i par. Så nu har han en i reserv kan man säga, men det är ju ändå bra haha. Jag blev tårögd när jag fick min present av han, man ser lite av halsbandet på bilden där jag är blond, men här lägger ja upp en mycket tydligare bild.
image7
Om ni inte ser så mycket så kan jag säga att det är ett par örhängen med små diamanter på ena kanten och en pärla i. Halsbandet är likadant, jättegulligt och jag blev jätteglad, pussade ihjäl han haha..

Och snart måste man köpa avslutningskläder också.. det är snart skolavslutning och jag måste tigga pengar av min mamma haha, är helt pank och har inga sommarkläder nästan, till skolavslutningen vill man oftast alltid vara extra fin, undrar varför egentligen. Skolan är inte nånting man egentligen njuter av fast ändå vill man vara fin och köpa nya grejer, kanske är det för att man firar jag har ingen aning faktiskt hahah.. Var igår med min kompis som också heter Michaela ( hon stavas lite annorlunda och förresten är det tre st mickaelaor som umgås fast alla tre stavas annorlunda haha) Och då hittade jag ett jättefint långt linne på gina tricot som bara kostar 100 kr, tror nog att jag ska köpa det, billigt och fint (: !
image8 Fast det här linnet är iofs svart.. men tänk er det i vitt (: Sen ser min kropp lite knas ut på den här bilden .. haha men aja, take it or leave it :d!

Nu ska jag försöka tvinga min lillebror att gå till din mat och köpa en daim glass till mig hahah.. puss!

Kommentarer
Postat av: jennie

jag tycker du passade bäst som brunett :)

2008-05-26 @ 18:34:15
URL: http://jenniejennieS.blogg.se
Postat av: Husse

passa mera som Blondie tycker jag :D

2008-05-27 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se