bowling!

Tjena Tjena! :)
Idag har jag och min klass varit och bowlat i Brandbergen, jag hade aldrig bowlat förut och alla sa
att de var kul, till och med gubben på pressbyrån när jag köpte en piggelin hihi (: Själv så va jag jätterädd att man skulle fastna med handen i bowlingklotet och åka iväg över banan med klotet i handen precis som på tom & jerry ( ni vet den där katten och musen som alltid bråkar på cartoon? haha )
Nåja jag fick in en strike och det gick faktiskt inte så jäätte jätttteeeee dåligt som jag trodde de skulle göra haha =)

Juste jag kanske har glömt att berätta att jag har fått jobb på din mat? ( före tempo )
så jag tjänar iallafall 40 kr i timmen och om jag jobbar extra bra så får jag 50 kr i timmen så då tjänar jag en extra slant hihi.

Men nu har jag iallafall jätte ont i ryggen och fötterna eftersom dom får in nya varor varje tisdag och det är inte de lättaste att bära en massa tunga grejer..

Här har ni sidan till brandbergens bowlinghall om ni känner för att bowla och vill hitta rätt tider och sånt där

http://www.brandbergenbowling.nu/
enjoooooooooooooooy (:
image9

 PUSSSS / mickaaa

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejsan! Hoppas du haft en bra dag i dag :D Kram!

2008-05-27 @ 19:23:36
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se