my day..

Min jätteroliga dag idag! Vaknade runt 10.30 och kollade på mina hem laddade simpsons säsonger, låter inte det kul?
nää .. skit tråkigt! Ångrar som fan att jag inte gick till skolan idag :( har matte prov imorgon på procent, kan ärligt talat inte ett SKIT om procent, och om jag klarar det imorgon så får jag G i matte, men japp som jag sa.. jag gick inte till skolan..

Aja nog om sorliga saker, har en jätte gullig bild på mig och Isak som jag tog i söndags hihi
haha jag blev kanske inte så gullig, ser ut som en giraff men söta tjockisen Isak ser lika underbar ut som alltid!
okej jag blev inte så gullig, jag ser mest ut som en uppblåst giraff haha!
Men lilla tjockisen Isak e lika gullig som alltid!
underhållande! ;)
Har ni tänkt på att bebisar är så otroligt lätt underhållande?
Han skrek och grina precis innan jag tog den här bilden, jag höll upp en nalle framför honom och skakade lite på den, han började ju skratta som en galning, de e knas tänk på hur man måste underhålla nu lixom, man måste dra värsta roliga skämten, man måste kunna vara duktig på nånting för att folk ska bli imponerade, det är därför bebisar är bäst, dom förstår ingenting nästan men dom ler för nästan allt man gör så man själv blir glad.

mixixxxxxxx
Rätt grym va ;) lärt mig lite på photoshop hahaha, blå ögon o resten grått.
Amatör säkert alla kan säkert de här hahaha men jag lärde mig för tre dagar ;)









Kommentarer
Postat av: Thess

min bitch har lärt sig photoshop :D men du är inte bättre än mig nananannaan :D

2008-06-05 @ 18:49:01
URL: http://m0i.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se