bonjour la france! haha..?

Tja!,
 är så stressad och förvirrad som alltid innan jag ska på resor..

Min dag idag har inte varit så speciellt intressant egentligen. Lawin kom hem till mig tidigt efter sitt jobb sen så var vi lite sen mötte vi min pappa och jag åkte med pappa till haninge och åt middag med han hos farmor ( lawin hoppade av i jordbro ), sen mötte jag nella elin madde emma och nån annan tjej, becca tror jag hon heter :), där gick vi runt som luffare, åkte hem gick till pappa och hämtade resväskan och nu sitter jag här halv nio på kvällen och har inte packat.. Åker till nyköping efter jobbet imorgon sover där en natt sen åker till paris tidigt på morgonen.


Gjort en lista vad jag ska med mig.. har jag glömt nånting???


Jeans
Tshirt stora shorts ( sovkläder )
Cityshorts
Kjol
Linnen
Tunika/klänning
Tjocktröja
Kofta
Mjukisbyxor
Tights
Tandborste
tandkräm
borste
rakhyvel
balsam
shampoo
Smink
hudkräm
Parfym
Deoderant
Underkläder

Förresten jag har fattat nu vad jag gjorde för fel med bilderna, jag hade ändrat nånting haha
sfhtdyjhj
                                             

stdyertdfjh
                                     

dzfhzdfhghsssssssss


Finns fler bilder faktiskt men måste hämta dom på åbygården, nu måste jag packa vidare, har inte ens packat ner sakerna är så koncentrerad när jag skriver
inlägget så nu har klockan hunnit att bli tio över nio, ser att bilderna har hamnat lite konstigt men skitsamma,

kanske hinner skriva ett litet inlägg innan jag åker imorgon

SEE YAAA´LL PEACE LOVE N RESPECCCCCCT / miQaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: H

Ha det så jäkla kul i Frankrike! :) Kram!

2008-06-24 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se