regn regn, tråkigt väder!

hela tiden ska de vara så, regn och tråkigt väder fyfan för sverige den här sommaren allså..

Paris var så otroligt underbart det var ju varmt där också, jag trodde inte det faktiskt..
Eiffeltornet var en fantastisk upplevelse, drack champagne där uppe och alla människorna där nere såg ut som
små prickar, plus att utsikten var så jävla mäktig!
raet 
Elin och jag dricker champagne, har satt ihop båda bilderna.

mätktkti
Valde denna bild, vilken utsikt va, tänk att jag ska stå där uppe igen om tre månader! :D

Det var några marockaner där uppe, och marockaner vad ska man säga om dom, ppppperfécto, dom ville ta en varsin bild med mig och elin, på deras tröjor stog det med stora bokstäver MAROCKO
så jag tror inte de va svenskar eller italienare iallafall haha..

rtu
Det är en självklarhet att man har bild på sig själv med eiffeltornet som bakgrund när man är i paris hihi.. :)

Vi shoppade sönder oss i en smink butik där, alla parfymer och allt smink och alla hårvårds produkter och sånt kostade bara 2 euro, sen en sko butik alla skor 5 euro, vi va i himmelriket tro mig, thank you lllllllord, hahah!

Vi chillade verkligen där, det var så mysigt och vi bodde i latino kvarteret haha, bara fina pojkar överallt haha
när jag och elin satt vid en busshållplats och chillade så kom de ungefär 12 killar, och där satt vi, två blonda svenska tjejer som inte kunde franska.. men dom var jätte roliga haha dom ville ha franska kyssar och dom sa att jag var väldigt vacker, en kille ville att jag skulle känna på han hjärta, så jag gjorde det, då la han handen ovanpå min hand och hans hjärta 'dunkade' med hjälp av hans hand för mig hahaha, det var jjääätte rolig, längtar redan tillbaka!!

kärlek
Vi på hotellrummet, chillade med pizza från pizza hut och en kall öl, hihi..
FÅR INTE GLÖMMA OCH SÄGA ATT VI VAR PÅ DISNEY LAND!
hahaha det va så kuuuul, ett barns dröm när dom kollar på förspelet innan deras disneyfilm ska spelas ;)
Ni får säga till om ni vill ha fler bilder från paris/disneyland, för nu ska jag fortsätta läsa min bok
El Choco
27-årige Jonas Andersson från Kungälv hade i ett desperat försök att bli av med sina skulder erbjudit sig att göra en affärsresa till Bolivia. Han åkte fast på flygplatsen med nästan tre kilo kokain i väskorna och hamnade på det ökända fängelset El penal de San Pedro, 3 600 meter över havet i Bolivias huvudstad La Paz.
Jonas Anderssons första tid blev en kamp för livet. Men de kaotiska åren på San Pedro blev ironiskt nog också vändpunkten i hans liv. Det var här han slutade med droger, det var här han gifte sig och det var här han blev pappa för första gången.
El Choco är den fascinerande berättelsen om en svensk mans kamp för överlevnad i en galen och främmande miljö, om kärlek mot alla odds, och om ett land i uppror.

PPPPPEACE N LOVE ! / MiiiiQaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se