jobb & chill..!

Tjaba, jag är så jäkla trött asså, somnade klockan 4 förra natten för tony erik och micke satt och kastade in äpplen genom mitt fönster till mig och rebecka haha, vi skulle ju upp och jobba dagen efter, och rebecka gick till ett garage och sov med micke, det är hennes kille allså, hahaha asså soffan är max 1½ meter lång eller nåt, och inte ens en ½meter på bredden haha, cp störda asså..

Vi jobbade iallafall, eller aa rebecka sa att hon mådde dåligt fast jag vet att hon var trött, jag är inte dum ;) så jag jobbade och har skaffat en liten vän där hahah, en som jobbar där brukar ha en dotter som heter emelie med sig hon är jätte söt och jävligt 'bossig' haha, sen så kom jag hem, duschade, mötte thess och snackade med henne i ca.. en och en halvtimme säkert, vi tog nåra bloss tsm, sen så gick jag hem till Auror som är min mammas kompis och lekte med hennes småungar.


Nu sitter jag här heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt uttråkad, jag har fått låna en webbcam av min bästa väns pappa Hasse, tack hasse ifall du läser haha! :)


HAHAHA vilken jääääääävla bild asså
, fyfan bara så alla vet så äre en spex bild ja skulle aaaaaaaaaldrig
vara seriös och göra sådär på en bild :)

HAHAHA, nu ska jag tttttttagga ska kolla på alvin and the chipmunks hahah så söta


PEACE OUT / MiQAaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se