Skolan

FEEEEEEEEEEEEETTTTT seg dag idag asså, jag gick o la mig 20 över sju igår på kvällen HAHA
men ush va trött ja va imorse, ja trodde ja skulle dö på riktigt hahah. -.-

sluta iaf klockan ett o stanna kvar ett tag i skolan, typ en halvtimme för att snacka lite me kompisar.
kom hem, sen så tog jag min lillebrors glass o sprang iväg, han fick damp tro mig ..
var med rebecka en stund sen kom lawin och drog efter en kvart kanske, sen kom han tbx me mohamed
sen åkte dom igen till jordbro, eftersom lilla lawin bor där hahaha
fixa lösnaglar o gick ut med rebecka o följde med henne till bussen o nu sitter jag här o väntar på att
rebecka ska komma tbx igen


hejrååå :D pyzzzzzssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se