Kul Grej Bara

STEG 1:
Namn: Mickaela
Födelsedatum: 26 oktober
Födelseplats: på nåt sjukhus xD
Bor: Stockholm
Ögonfärg: gröna, ibland blåa
Hårfärg: typ brunt
Längd: ca. 160 nånstans där,.
Skostorlek: 36- 37
Civilstatus: har min älskling
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skorpion
Kär: såklart jag är !

STEG 2
Skor som du bar idag: Vita skor typ
Dina svagheter: Kittlig HAHAH, sen när folk säger hor* lr nåt liknande
Rädsla: zombies o spindlar.. HAHAHA
Målsättning: jaa duuu, bra fråga .. :)

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Jag sover tio min till, som sen blir nån timme;)
När somnar du: varierar runt 10-3 på natten, ( vardagar )

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: ADIDAS! <333333333
Lipton Ice Tea eller Nestea: Ice Tea helst
Choklad eller vanilj: båda e lika gott ;D

STEG 5
Svär du:? HAHA typ hela tiden fan xD
Sjunger du:? för mig själv o för vänner på skoj HAHAHA
Duschar du varje dag: Japp, känner mig äcklig annars
Röker du: Jupp, ska sluta nångång :)
Gillar du skolan:? FAN HELLER ..
Tror du på dig själv:? Ja eller ibland iaf ..
Kommer du överens med dina föräldrar:? Njae, vissa saker.

STEG 6:
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol:? jepps de har jag
Rökt:? a xD hahah
Shoppat:? yes, två eller en gång
Ätit en hel ask müsli:? UUUUUUUUUUUSH
Ätit sushi:? ALDRIG, hatar fisk
Stått på scen:? nää, vill inte heller xD hahah
Skejtat: HAHAHA aa faktiskt, på min lillebrorsas skateboard:$
Bakat:? Nää, eller ja vet inte, kanske
Stulit något:? HAHAHAHAH..-.-

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull:? HAHAHAHHAHAHA många ggr.
Blivit kallad hora:? Aa, men de e gammalt, breath in the future, breath out the past u know ;)
Blivit nerslagen:? Nää, elr lite kanske HAHAH

STEG 8: I framtiden..
Namn på barn:? Liam, Chanel & Michelle, LÄTT!
Hur vill du dö:? I sömnen, de e nog lättast så
Vad vill du bli när du blir gammal:? En gammal tant HAHA

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Ett fåtal pers som betyder mkt :)
Antal CD-skivor du äger: tusen :P
Antal piercings: Näsan, över läppen, öronen, vill i tungan o naveln oxå XD
Antal tatueringar: Ingen men vill ha i svanken!
Hur många gånger har du varit med i tidningen:? En gång tror jag, man såg lite av mig, elr d kanske va i tv:n, kmr inte ihåg HAHAHA
Antal saker jag ångrar: Fyfan, de e alldeles för mkt!

image3  HAHAHAHAH skit grymma fan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se