Xray beroende

sshu :), va inte i skolan idag heller..
mår inte så bra idag heller aja va ska man göra..

rebecca va inte heller i skolan, så hon ringde mig när hon vakna,
när hon satte på datorn funkade inte internet, hennes hemtelefon
funkade inte heller, och inte teven hon ba men vafaaan :S,
sen såg hon att sladden va avklippt =),
så kan föräldrar göra när man inte går till skolan,
HAHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA :'):')

Har iallafall suttit o kollat på kniven i hjärtat,
de va så äckligt länge sen man såg den så aa.. :), mamma är &
handlar just nu o va skitsur på mig när hon nyss kom hem.. -.-
men hon köper iallafall xray till mig hehe.. har flera burkar som står här
bara under en dag, störd ja e måste sluta me detta, har hört att de är oxpiss
i, men vene om de stämmer isf är de riktigt äckligt ..
ska nog duscha snart för att piiggga upp mig lite :)
 

dör för akon ft kardinal offishall , colby O donis låt Beautiful
Dagens låt : akon ft kardinal offishall , colby O donis-Beautiful
Dagens middag: Ehm.. vet inte än men tror de bara blir mackor ;)

& lawin if you läser this.. The sims 3 (a) HAHAHAHA du e ju '' expert '' på spel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se