skylish

shololollulu :)
Skolan va rätt soft idag..
Fast en glasflaska kom ner för
trappan o hamna en meter ifrån mig, de flög in glas i munnen på mig
och över mina kläder, så ja fick såklart flipp men d löste sig, frank kom you know
Ajaaaaaaaaa .. Rebecca låg i min säng när ja kom hem o kolla på don't mess with the
zohan nånting sånt där .. den e skön , med adam sandler han e störd i den filmen
Ja åt tacos idag, fett gott åt som en gris, fast e hungrig nu också så tror ja ska värma upp
köttfärsen sen göra en till höhöhöhö (a)
Rebecca & ja sola nyss, blä va äckligt de va efter för båda oss.. pallar inteförklara
men ja.. vi bajsade faktiskt på oss :$ HEHE sajjk
Nää men kom hem, duscha av mig snabbt efter solningen o nu sitter ja här, en tråkig men
helt okej daaaaag me andra ord hehehe

Ja rita typ om cosmonovan idag, den blev skitkeff
HAHA ingen som ser den här fattar typ..
först rymden, sen galax, sen jorden, i jorden de e atomer, sen neutroner sen kvarkar
men rita inte dit allt, palla inte :)


Nu ska ja taggish Ciao

Peace! / MiiiiiQQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se