cosmonova

Kom precis hem från naturhistoriska muséet, de va helt okej men vi samlades i skolan
8.00 , och ändå skulle vi gå tbx till centrum och ta 08.37 tåget, grovt onödigt..
Aja vi kolla på cosmonova , typ rymdes kollisoner nånting sånt där, de va rätt coolt
man såg typ galaxer o grejer.. men shit visste inte så mkt när ja hörde allt, universum
säger dom att den var såhär liten i början,

|--------------------------------|   o typ lika hög ..

sen allt smällde sen blev rymden o stjärnor o grejer
hehehehe :)



mitt stjärntecken fanns där hehehe d bara för ja e känd & har status ni vet


tog kort på fiskarna,fast dom rörde sig ju så de blev suddigt hähä


Rebecka sen jag, ghandi & sweeedie :) ( o våran homie )

Ja blåste 42% sämre än vad jag ska, mina lungor e fuckade ( måste sluta röka .. )

på tcentralen, ja e emo :)



Nu ska ja äta e fett hungrig åt inte ens upp min sallad på muséet ,
ciao!

Peeeeeace / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se