Sjukhus

Gick ej till skolan imorse, trodde jag skulle dö.
Ska snart till sjukhuset får skjuts av mammas kompis
virre, hon e störd :) ..

Rebecca sitter just nu med min dildo i handen..
fick den av virre för fortfarande är hon störd.. :)
Har bara druckit tre och en halv xray idag, blir nog bara
kanske två till :) hehehehe.. mamma har hotat med att sluta
köpa dom åt mig för jag blev knas i hjärnan igår, men hon tänkte
inte på att ja faktiskt kan gå & köpa dom själv.. vene om jag har skrivit
detta tidigare men alltid kul att veta igen hehe :) Tror nog inte jag kommer att
vinna den dära misswebb.se , men vem vet :) Skulle behöva ha den där kameran
Ultratunn och vacker design i flera moderiktiga färger. 10,1 megapixel med bred 3-tums pekskärm, 4x optisk zoom, optisk SteadyShot, förbättrad Smile Shutter-funktion, förbättrad ansiktsavkänning och intelligent motivigenkänning

Aja nu kommer nog Virre skriver nog laaaaaaaater :), Ciao!

PEACE / MiiiiiiQQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se