singstar!

tjosan i trosan.
Sitter här med rebecca och löser korsord som två gamla tanter :) hehe
Igår va soft, sjöng typ singstar enda in på natten. Rebecca kom tillslut och alla drog
sen så spela vi sällskapsspel, guitar hero och singstar, jag vann näsan alla gånger..


Virre och jag sjunger, skadade.

Tjockisen och jag :)

Virre, Mamma Viktor och Saga

Jag och Saga, hehehe..

Jimmy, Virre som hjälper saga och mamma :)

Virre, ja e helt inne i spelet hahaha

Aja nu ska ja gå & äta, blir julmat, alla rester som varje jul haha
peace n love / miiQa

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV: Hehe den är riktigt bra!

Julen har varit fin fin =) hur har din varit? kram kram.

2008-12-26 @ 20:23:10
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se