Moorning :)

Morgon nu, de e ju fett roligt * hm *
Kollade på julkalendern med mina syskon, den e faktiskt rätt rolig haha lite
efterbliven bara :) , igår fick ja ett sms av auror som undra om ja kunde komma
till henne o vara barnvakt åt bebisen o elias o linnea eftersom hon skulle komma hit..
hon har inga kanaler och hon va tvungen att se desperate hw , så ja satt där till typ
22.10 och kollade på house, de va ju jätte trevligt när bebisen vaknade sen hahaha...
fast den somna efter några minuter :)
Idag TROR jag att ja har musikprov, men de kommer nog gå bra hoppas jag..
Vill ta mitt matteprov idag också eftersom ja tror ja kan de nu hähä :)


HAHAHA , ritade för min rumpa annars blire porr här ..
nä men elin tar på min rumpa när ja sover, hon e rikti skadad den
bruden asså.. trust me,.

          Elin och Jag, helt knas
         älskar dig baaabyE :)

Nu ska ja klä på mig , peace! / miiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se