Julkalendern! :)

God morgoooooon :) ,
bästa morgonen.. Inatt sov mina syskon i min säng och vi somnade
alla rätt tidigt runt 10 typ.. Vaknade typ vid 3 av att jag hade fått 8 sms
och att min lillasyster låg på mitt hår och att jag hade sparkat ner mitt täcke,
somnade om hehe..  Imorse väckte mamma oss 7 och hade fixat värsta
frukosten till oss och vi åt & kolla på julkalendern, fyfan va härligt de va :)

Idag har jag utvecklingssamtal, vet inte vilken tid men de kommer nog
inte gå så jättebra.. men aja de e bara att köra :) , nu väntar ja på rebecca
hon e snart här ,., cpet skriver ett sms för varje gång hon är på en ny gård..
Nu ringer hon på dörren..  börjar halv 10 idag :)


24 DAGAR KVAR TILL JULAFTON !!!


MiQaaela ; Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se