hos rebecca

sitter hos rebeeccc nu, hon är inne i duschen sen ska vi till min papí
& fixa ordning där lite, han är borta över natten så får se va som händer.
Igår va ja & thess i handen o fixa en grej sen kom min kusin o hennes kompis
marcus så vi satt me dom ett tag.
När ja kom hem låg rebecca i min säng o chillade o min mamma märkte va jag
hade gjort i handen, HAHAHAH ..
aaaaaaaja senare på kvällen drog mamí o rebecca o ja flytta in en madrass i mitt rum
sedan sov viktor där, medans saga sov mellan mig o rebecca, har as roliga bilder på saga
HAHA dom e så söta.

Nattlinne & kimono
har ja sagt att ja beställde hem den hära.. HAHAHAHAHAHAH
vet inte vf ja gjorde de men den va billig o ja behöver nåt att sova i
& både kimono + nattlinnet är 199 :-

snart blire maaaaaaat, KEBAB OFC! <33333

Ciaaaaao
PPeaaaace / MiiQaAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se