yyyyeah

Just nu sitter ja på soldathemmet igen hehe :) vi åt frukost här som vanligt
och vi tar för oss som gggggrisar! :) Idag blev jag väckt sist som vanligt,
 alltid jag som är sist haha..

Snart ska vi gå till stan och träffa linda & micke tror jag.. sen ska vi väl bara chilla vi
hittar väl på något;) och igår träffa vi tre killar kommer absolut inte ihåg va dom heter
men struntsamma de e inte viktigt.. :)

SSSSAKNAR min mamma jätte mycket, och mina syskon & pappa, och min katt haha!

Men speciellt Lawin, miss you bebiiiiiiiiiiiiiiiii jätte jätte mkt! <33
men nu måste jag tagga, orkar inte skriva nå mer hehe seee yaaa'll! PEACE! / MiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se