Uppsala..

Igår åkte jag, min farmor , min mamma och mina två småsyskon till Uppsala för att hälsa på min pappa på
behandlingshemmet, de va inte direkt det mysigaste stället i världen men men..
vi fick ioförsig en ny nyckel till en låne lägenhet sen åkte vi till deras såkallade ''centrum'' Inte stort alls,
nästan inga butiker och de fanns konsum och en pizzeria.
Min lillebror beställde en amerikans pan pizza ( p.s de va small och han orkade ändå inte äta upp hela... )
Jag och min lillesyster åt kebab ( som vanligt.. ) Mamma och pappa en varsin pizza och min farmor en hamburgare med pommes.
Vi åkte sen till konsum och handlade lite tjej tidningar och godis chips och läsk,

Sen har jag skola imorgon.. igen.. har ju praoat i två veckor innan de känns inte så kul att träffa frank igen
sen måste jag plugga som faan ikväll för ja måste fixa en idrottslektion GAAAAAH jobbigt!

Tjarå :D / MICKAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se