länge sen ..

Shuuullullul, sorry att jag inte har skrivit på ett tag men min data har varit på lagning osv osv..
Idag slutade min praktik på din mat ( efter två veckor ) , anledningen till att ja valde att praktisera där
är pågrund av att jag bor fem minuter ifrån din mat haha ..
Skulle ha tagit hål i tungan idag i nynäs men kompisen som vet vart de ligger kunde inte hänga med idag
tyvärr, är skitskraj, folk skrämmer mig hela tiden typ att tungan ska ruttna och massa sånt, men skriver
ett inlägg DDDIIIREEEEKT när jag äntligen har gjort piercingen :)
Trist helg som fan egentligen, ska till min pappa imorgon till uppsala till hans behandlingshem, tråkigt tråkigt
men saknar honom.
Har förresten färgat håret, det skulle bli mörkbrunt men de blev ingen skillnad ALLS, har ändå rätt mörkt
hår men struntsamma.. lite skillnad kunde jag väl få :P
Sen så har de väl inte hänt så mycket mer idag, ska softa gärnet ikväll med min älskling.
Sen efter jobbet längtade jag verkligen att få komma hem och ha mina nya kläder jag beställde från halens
hemma, men mamma hade glömt bort att hämta dom men jag får väl gå dit och hämta dom imorgon innan
vi drar till uppsala jag mamma och mina syskon, och min farmor..
Jaja nu ska jag käka ha de bbäst allihopa

pussilusss / MICKAA









HAR DU..
Folköl i kylen? Nej inte folköl hahah
Något husdjur? En vattensköldpadda och en kanin.. HAHA vill ha en pitbull amstaff
Någon favoriträtt? oxfilé m. pommes
Puder på dig? Inget smink på mig just nu
Några framtidsplaner? Naej, tar en dag i taget.
En levande tro? fattar inget..
Någon sjukdom? Nej, hade epilepsi nånting liknande iaf..
Gymkort?  Nepp, men vill skaffa
Några kärleksproblem? Nej jag har min älskling Lawin Ari
En homosexuell kompis? Japp :D
Någon favoritlåt? Sen filmen och allt kom ut!, Celine Dion - My Heart Will Go On
Någon kompis som snarkar? ja självklart, eller kanske ja tyvärr..
Någon vän som spelar i ett band? Nopp
Några MVG? Njae.. typ i smink och sånt kanske hahaha
Någon som förstår dig? Ja min älskade mamma
Tuff kompis som kan försvara dig? De kan du ge dig fan på ;)
Något beroende? Flera ..
Fikat idag?  Nej, om man inte räknar kebab som fika såklart haha

VEM..

Avskyr du? Många människor
Delar du mest minnen med? Elin och Rebecca, sen barnsben
Stör du dig på? Fjortisar, helt klart..-.-
Gosar du med? min älsklings lawin
Lagar mat? Min mamma hihi
Diskar? Jag och mamma
Städar ditt rum? Min mamma.. hahaha pinsamt..

VILKEN..

Tidning läser du? FRIDA, SOLO
Buss åker du oftast? 835 mest
Frisyr har du? Har ingen frisyr, håret håller på att växa ut just nu så de ser förjävligt ut
Dag fyller du år? 26 ;)
Årstid föredrar du?  SSSSSOOOMMMMAAARR behöver de upprepas?
Stad är du uppväxt i? Stockholm

VAD..
Gör du nu? Skriver svar på den här saken lyssnar på musiiic o msn :)
Gör dig till en bra människa? Ingen aning, ja ställer upp rätt ofta för mina vänner, sen mitt skratt HAHAH
Gör dig till en dålig människa? tänker mig inte för ibland innan jag säger nåt till någon / något
Vill du arbeta med? Högsta önskan advokat, men med tanke på mina betyg så ..
Har du på dig nu? Africa tröja svart linne och gråa mjukisar, soft kläder med andra ord haha
Har du för smink? Har inget just nu men de som nästan alla har, mascara eyeliner ögonskugga foundation m.m
Äger du för skor? De är några stycken faktiskt haha
Läser du för bok? Läser ingen bok just nu
Ska du göra nu? Svara på resten av alla frågor och sen fortsätta vänta på lawin.

Idrottar du? Nej, spelade fotboll fem år förut, innebandy och gick på dans för ett bra tag sen.
Var det sista du åt? ananas bitar
Har du en gitarr? Nopp snopp
Vilket land vill du helst besöka? Italien! Sen skulle inte USA vara helt fel, sen afrika skulle vara grymt :)
Tycker du om dataspelsvåld? Nej spelar inte data spel..
Mario eller sonic? super mario hahaha
Har du bra hörsel? Aa de tror jag väl..
Tycker du om sånt här? Jag gör de bara för att jag har tråkigt..
Har du några trummor? Nej, men jag älskar att spela de, lär mig takter och sånt direkt:)
Tittar du mycket på TV? Ibland när jag inte har nåt särskilt för mig 
Senast spelade dataspel? The sims året runt (A)
Har du någon piercing? yes, i näsan och över läppen, ska ta i tungan snarrt
Har du någon tatuering? Nej men ska göra i svanken :)
Är du rik? Inte ens i närheten
Har du bra betyg? Fick inte några betyg ens haha, gör allt va jag kan nu så ja kan få ett G i nåt ämne iaf..
Vad har du för mattebetyg? jag SUGER på matte tro mig, IG
Vad är klockan när du gör detta?  18:14


Kommentarer
Postat av: Sandras

Är du en sån där hater som går och slår ner fjortisar ?

Tro mig, jag gillar dem absolut inte heller. Man alla får köra sin egen grej utan att folk ska tracka&hata.

Va inte en hycklare nu .

2009-07-31 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se