hehehe

Igår så va jag med nella och elin :), vi sprang runt lite i haninge centrum o kolla på skor och lite sånt..
sen köpte jag en jätte gullig klänning, lånade 150 kr av min lillesysters dagis fröken hahah..
elin åkte sen hem vid 8 och jag o nella begravde min kanin igår i skogen, vi höll säkert på i över en timme
R.I.P Kalle, älskar dig fortfarande .. <3
Sen så gick jag o nella till åby där vi träffa nåra kompisar fast dom stängde iofs 10 så vi hann va där i kanske en tio minuter eller nåt ;)
haha nella skulle hem till mig innan hon åkte hem för hon skulle hämta sin nivea salva, och sen gick tåget 22.37
jag följde med henne till stationen sen kom jag på att hon hade tagit mina fyra sista cigg och lagt dom i hennes paket, ja skickade mess till henne och hon frågade om hon skulle lägga dom nånstans, ja skrev till henne klart & tydligt ' skitsamma jag tar dom imorgon ' men vet ni vad hon gör..? hon hoppar av tåget och de åker iväg.
Så jag vände tillbaka till stationen när ja nästan va hemma och så skulle hon vänta på 23.07 tåget, vänta med henne till 23.00 fick mina cigg sen gick jag hem och åt nånting, hade bara ätit en cheeseburgare och en vatten på mc donalds tidigare samma dag, så jag kan väl ha somnat runt 1-2, gick inte till skolan idag men sen känner jag mig inte heller så helt frisk.
Men de går över! Ska åka till stan med nella och elin idag också, så vi får se vad vi hittar på för roligt, eller tråkigt vem vet, men de är soligt idag igen, så himla skönt med sol, de var ju ett tag sen..
så orättvist egentligen, vi väntar på solen i fleeeeeeera månader sen har vi bara solen framme varm och skön i kanske två månader eller nåt.. precis som när man ska ta hål i öronen när man var liten, man tyckte att de var spännande, man skröt för sina kompisar, fast sen när man väl hade gjort de var de egentligen inget roligt med saken längre..
Juste glömde nästan bort, idag har jag varit tillsammans med Lawin i 5 månader,
still love you baby <333

KKKKKKKKKKRAM / MICKAAAAAAAAAAAAA '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se